Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Mario. Meer weten? Ontdek meer
Tom
13 jun 2026 om 21:59
was prima
A
9 jun 2026 om 19:14
Het was heerlijk! En nog bedankt voor het toetje.
HC
7 jun 2026 om 12:43
lekker@
Aaron
7 jun 2026 om 11:36
zoals altijd goed er was een klein foutje met ineens komkommer ofzoiets op de quattro formaggi pizza, Maar dat maakt niet kan gebeuren het gaar voorderest altijd goed!
Sheila
5 jun 2026 om 19:27
hamburger (mini) werd tussen een aluminium folie gevouwen geleverd. zonder hamburger broodje. Iets dat op gesmolten kaas moest lijken? een warme stuk ananas en een paar patatjes op geplet. Kansloos en smakeloos zooitje.. voor ons geen mario meer.
Sander
29 mei 2026 om 17:43
Vermoedelijk 1 van meerdere die bezorgd werden want was niet zo warm/vers als we gewend zijn.
Tim
24 mei 2026 om 22:14
alles goed vers en warm altijd weer een groot plezier
Jasmijn
24 mei 2026 om 19:51
heerlijk zoals altijd
A
22 mei 2026 om 20:19
In 1 woord; heerlijk
Nick
18 mei 2026 om 21:15
Lekkere spareribs en goede shoarma. Zou alleen vier pita’s leveren ipv 3x.
Sander
18 mei 2026 om 10:05
snelle bezorging en lekker gegeten.
Eric
17 mei 2026 om 2:34
Eten was zoals altijd heerlijk